Sunday, December 9, 2007

你离开了?

你是否离开了我?
你要到哪儿去?
如你所说: Our time together was short 。。。
但是你说你永远不会忘记我们相识的日子,我们所留下的回忆。
你我留下一个不完整的旋律。。。但是,
认识你让我的幸福如此悦耳。。。
不管你回去到有多遥远的地方你说我们一样的可以在梦里见面。。。
这联络方式行得通吗?
你对我说:Forever Love; 现在我对你说:你不在
朋友是一辈子的事,永远没有能够代替你,你就是你。
你有你私人的理由为何你要离开。。
It doesn't matter how much time we spend with others, or even how close we grow to loved ones.
We invariably discover that each of us is different in our own way.
Sometimes this can be upsetting.
However, i will accept, respect your choice and move on. Life Goes On...
我会永远的祝福你。

No comments: