Monday, September 10, 2007

人不可以貌相

昨天星期日,我到 Mid-Valley去 Shopping。在展示厅有Sony Ericsson (SE) 的exhibition。
很多款式的SE手机,当然有我喜欢的S500i。黑色的外形,青色的灯。。。很雅~ 好喜欢哦
当我走到一架手机的岗位,当我要往前看的时候既然有一个穿着Jacket带着墨镜的巫族的男人一手把那手机拿走了。我还以为他要拿去counter问价钱,谁知道他假装拿着一张brochure遮住他手中偷走的手机。很聪明的他在掩饰着他偷窃的行为。过后,他便拿着手机往别的方向走开了。看他仪表好样,谁知道他是个小偷。真的人不可以貌相

9 comments:

vb said...

why dont u shout out for help?
catch the thief ma~~

Ms Strawberry said...

i did but is too late~ too many people there...

vb said...

ohh...luckily tat not ur hp~HAH

Ms Strawberry said...

ya~ i jz bought my new SE phone 1 month ago... if lost le... sure cham de...

vb said...

yea...luckily he no target u la~

Ms Strawberry said...

yaya~ no worry.. i'm not attractive and rich enough... so i am not the target. haha~

vb said...

...maybe u ar rite~HAH

Unknown said...

你有没有去告诉那个摊位的档主,他的手机被偷了?

Ms Strawberry said...

of coz i did tell them... but they seem not bother and not worry. as i know, after that they keep all others display phones.