Saturday, June 30, 2007

自我介绍

我的名字叫Wendy, 外号是草莓小姐,Ms Strawberry
也许你也曾经听过我这代号,是某某人给我取的。
很明显我是个女生。
现在就读在大马的某某一间大学,明年毕业。
我喜欢游泳,听歌。
我超爱吃辣。
我最讨厌人家迟到。

not much to introduce of myself here.
sometime i will prefer to write in English because my mandarin is Sdn Bhd.
Thank you to be my blog reader.
i hope you all will enjoy it.

Have a nice day~

No comments: